Zenóbia

Zenóbia

Bele sem kellett volna kezdeni

2011. augusztus 12. - Zenóbia

Természetesen a bontókban nem volt nekünk égetően kellő alkatrész az autóhoz, de az az igazság, hogy nem is igazán vártam, hogy majd lesz, mitől lenne szerencsénk pont most? Nem baj, megvesszük kilencvenezerért, mi az nekünk, ugyan már. Most itt bevallhatnám, hogy igaza volt az Ivánnak, hogy nem hagyta, hogy megvegyük a fotelt meg a függönyt, abból a pénzből, amiről én váltig állítottam, hogy azt soha semmi másra nem lehet úgysem elkölteni, csak fotelre és függönyre, mert semmi másra nem leszek hajlandó felhasználni, akkor sem, ha éhezünk. Most mégis hajlandó leszek, pedig nem is éhezünk, a rohadt életbe. Legalább éheznénk vagy valami. Majd kilábalok ám ebből az állapotból hamarosan, tegnap is tök jó volt az a negyven perc míg gillmore-t néztem taposás közben. De egyébként tényleg, mert ezek azok a dolgok, amiken nem tudunk segíteni, legalábbis rövidtávon semmiképpen, úgyhogy akkor meg felesleges ez az egész sirámkodás, foglalkozzunk inkább mással.

Vasárnapra például azt tervezem, hogy meleg lesz és nyár. Ma is annak kéne lennie, de reggel tizenhét fok volt, amikor elindultam dolgozni, így erősen beintettem a szoknyának meg a papucsnak, a lófaszt veszek én fel olyan dolgot, amiből kilóg a lábujjam. Ma délutánra meg azt tervezem, hogy takarítok, meg mosok meg port törlök, amitől hányok, mert utálom, de por van, amitől ugyan nem hányok, de mindenesetre nem tetszik. 

Be kell számolnom egyébként, hogy jut eszembe, lehet, hogy mégiscsak tudok én spórolni, ha nekidurálom magam. Hiszen, jó pár bejegyzéssel régebben megfogadtam, hogy addig nem veszek új szőlőzsírt, míg el nem fogy az összes labello meg egyéb fajta a lakás elrejtett zugaiból. Szerintem ez több hónapja volt és azóta sem vettem egy darabot sem, pedig nem egyszer kísértésbe estem. Még mindig van három, amit felváltva használok, és azt hiszem tudom, hogy hol bújt még el legalább kettő. Durva. Tegnap pedig új fogadalmat tettem, miszerint addig nem veszek új körömlakkot, míg el nem használom a mostaniakat. Ez sem lesz egyszerű történet, van vagy húsz a fiókban. De szerencsére itt alkalmazhatom majd az - ó, ez már beszáradt, ki kell dobnom, ó de sajnálom - technikát is, a gyorsabb fogyás érdekében. Azt meg csak félve vallom be, hogy ma megrendeltem nagyinak a karácsonyi ajándékot, (most látom magam előtt az arcotokat, pedig nem akarom) de mit csináljak, ha az alexandrán most van leárazva az összes rettenetes angyalos, meg csodákról szóló könyv, úgy hetven százalékkal. Azért ezt nem hagyhattam annyiban. Főleg, hogy spórolunk. Ami nagyon nehéz lesz, hogy könyvet se vegyek magamnak most egy darabig, mert hamarosan elfogynak a kölcsön könyvek is, aztán újraolvasok mindent amit újra szoktam, aztán kétségbeesek. 

Ha már így belejöttem, nézzük a ruha-cipő frontot. Az az igazság, hogy nyári-tavaszi-őszi ruhatáram tulajdonképpen van. Amire muszáj lesz költeni, az a téli, mert már évek óta csak nyűglődöm a téllel, hogy mennyire utálom, ezért mindegy, hogy hogy nézek ki, de már ezt meguntam. Majd a névnapomra mindenkitől ehhez kérek bárminemű hozzájárulást (egy gombolyag szürke fonál vagy ilyesmi).       

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr193148543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása