Zenóbia

Zenóbia

Lagzi, diploma, farmer

2011. június 08. - Zenóbia

Tegnap mikor hazaértünk anyuék teljes izgalomban hajtottak felfelé, hogy jajj-jajj jött neked egy boríték a sulitól, és valami kemény van benne, biztos a diplomád. Mondtam, hogy a diplomám már három éve megjött, nem hiszem, hogy küldenek még egyet. De annyira kedvesen nagyon kíváncsiak voltak, hogy a lépcsőn felfelé már én is kezdtem reménykedni, hogy valahogy tudtom nélkül másoddiplomás lettem. Az indexemet küldték meg amúgy, gondolom egy idő után megunják őrizgetni vagy valami. Jól megnézegettük, és arra jutottunk, hogy ha ezt valaki olyannak mutatjuk meg, aki nem ismer, az simán azt hiszi, hogy én ott tanultam is valamit.

Olyan is történt, hogy elköltöttem irdatlan sok (mármint nekem irdatlan sok) pénzt ruhára meg cipőre, egyre több papírszatyorral a kezemben sétálgattam a plázában, és kezdtem úgy érezni magam mint egy igazi díva, hogy hát én most bármit megtehetek. Amikor ezt elmeséltem anyámnak, ő kedvesen rávilágított, hogy a dívák nem maguk cígölik a szatyraikat, hanem viszi utánuk valaki, de nem tudott lelombozni. A Mango farmer pedig akciós volt, és pont olyan amire vágytam, ilyenkor kell farmert venni, választék ugyan nincs, de legalább le van árazva.

Ma meg irány Melissza, csirkét fogunk kopasztani a szombati lagzira, ami már valójában holnap megkezdődik. A csirke kopasztás amúgy szerintem kimarad, bár attól sem riadnék meg különösebben, úgy hat évesen csináltam már ilyesmit. Helyette lesz sátor díszítés, terítés háromszáz főre, meg fogalmam sincs, hogy micsoda, de nem hiszem, hogy munka nélkül maradunk.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr492966879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása