Zenóbia

Zenóbia

Éden Hotel és büdöskék az erkélyre

2011. április 29. - Zenóbia

Kezdtem éppen mélységesen kétségbe esni, mert kedden és szerdán sem láttam az Éden Hotelt, mi lesz így velem ójajj. De aztán tegnap este szerencsére túljutottunk ezen a krízisen, és megnéztem jól. Megállapítottam, hogy az alpári ribanc még mindig ott van, és hogy szerintem még mindig senki sem buzi a szereplők közül, sőt nyilvánvalóan nem azok, viszont a világ tele van nem túl intelligens homofóbokkal.

Tök ügyesen ki is takarítottam tegnap, emiatt szabad a hétvégém, a célok hasonlóak mint múlt hétvégére lettek volna, klassz lenne virágot ültetni az erkélyre. Reménykedjünk erősen a sikerben.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr982864598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása