Zenóbia

Zenóbia

Daueres

2011. március 19. - Zenóbia

Jól van, vettem én az adást, szépen visszaszedegettem a legfelső polcról a csizmákat, de lehetett volna ezt finomabban is. Teljesen el vagyok veszve, azt sem tudom milyen nap van, hol vagyok, miért nem alszom otthon az ágyamban, mit keresek én itt egyáltalán?! Sokkal jobb megoldás lett volna, ha előre dolgozzuk le azt a hétfőt, ez így szerintem egy fos. Én az a lány asszony felnőtt nő akármi vagyok, aki a nagyobb jó reményében sokkal inkább választja az előre szenvedek sokat dolgot, mint az utólag kevesebbet. De legalább megyünk ma moziba, mert ha már úgysincs hétvégénk, legalább akkor tényleg ne legyünk otthon egyáltalán. 

Tegnap ilyenek történtek, hogy tartós hullámot tettünk a Lány aki sétál velem hajába. Hosszasan győzködtem előtte, hogy ezt nem velem kellene csináltatnia, mert béna vagyok mint a szar, és szerintem ez amúgy is egészségtelen, és vannak ilyen fodrász megnevezésű emberek, és inkább azokkal, de aztán ő volt az erősebb, hogy ő hisz bennem, ki tudna ennek ellenállni. Nagyságrendekkel kevesebb hullámmal a hajában távozott, mint ahánnyal befutott, de lehet, hogy hajat egyenesíteni akkor tudok. Amúgy tényleg hihetetlen béna vagyok, még hajat becsavarni is beletelt negyven percbe, pedig nem ér derékig a haja. De aztán megvigasztaltuk egymást martinival, mert az mindenre jó.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr502752073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása