Zenóbia

Zenóbia

Gyerek dolgok, meg buszosak

2011. március 01. - Zenóbia

Tegnap óta javuló tendenciát mutat az életem, biztosan közeleg a tavasz, mondanám, ha nem vettem volna észre, hogy esik a hó. Mindenesetre szerintem azért mégiscsak közeleg, és tegnap a Kornéliával is találkoztunk végre három hónap után, de azért megismertük egymást, és kínos csöndek sem álltak be a beszélgetésben, nem mintha erre számítottam volna. Közbevetőleg a marcipános latte tök finom. Mesélt szülésélményt, már ettől majdnem rosszul lettem, kissé túl vizuális típus vagyok. Bár a napokban egy másik nemrég szült ismerőssel is beszélgettem, meg olvasok ilyen gyerekes témájú blogokat is, ezek miatt nagyjából úgy készülök a szülésre, és az azt követő három-négy hónapra, mintha koncentrációs táborba mennék. Ennek mondjuk megvan az az előnye, hogy ha a gyerek néha majd rám mosolyog, akkor az földöntúli örömmel fog eltölteni, mert ennyi jóra már nem számítok. A Kornélia meg ma reggel felhívott, és megérdeklődte sokatmondó hangsúllyal, hogy -Naaa? és mi volt tegnap?? - mivel ismerem már, közöltem vele, hogy ugyan a gyerek nagyon cuki, de ettől még nem csináltunk tegnap este mi is egyet hirtelen, és amúgy is az orra előtt vettem be a kávézóban a fogamzásgátlót, ha netán ez elkerülte volna a figyelmét. Kicsit csalódott lett, hogy tegnap óta nem lettem hat hónapos terhes. És még azt mondják, hogy az anyukáknak megnő a türelmük, na én tudok egyet mutatni, akinek nem nőtt meg. 

A másik jó jel, hogy reggel felkeltem a fél hetes buszhoz, és el is értem, és fel is szálltam rá, és be is értem fél nyolcra, ami idén még nem fordult elő velem, szóval üdvrivalgás meg minden. Innentől már semmiség lesz az év hátralévő része.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr642701008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása