Zenóbia

Zenóbia

Para Zenóbia

2010. június 15. - Zenóbia

Ha képes vagyok ennyire aggódni Iván miatt mert beteg, és láza van, és fáj is neki, és ennyire szörnyen érzem magam amiatt, hogy nem tudok rajta segíteni, vajon mi lesz, ha gyerekem lesz?! Nem mintha nem lennék amúgy is egy aggódó gép, Iván is csak paraZenóbiának hív, és borzasztóan átlát rajtam. Ez akkor derült ki igazán számomra, mikor egyik este későn néztük a tévét, és a lenti lakásból felhallatszott valami zaj, mire én megjegyeztem, hogy nahát, hogyhogy nem alszanak még. Ő meg rám nézett és közölte, hogy szerinte az történhetett, hogy elestek a konyhában pont bele a gázsütőbe, ami magától kinyitotta a gázcsapot, úgyhogy valószínűleg nincsenek túl jól. Pedig azt hittem, hogy jól titkolom az ilyen elmebeteg módon aggódós gondolataimat, de akkor mégsem.

Viszont főztem neki tegnap este tejberizst, mert ilyenkor azt szoktak. Jó sok kristálycukros kakaóval megszórva, és kék csíkos szélű porcelán mélytányérban kapta, pont olyanban amit a menzán is adtak régen. Nekem meg ma ugyanez lesz az ebédem, csak fahéjas változatban, és műanyag dobozból. Irtó elegáns és tápláló is legfőképp.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr692083171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása