Zenóbia

Zenóbia

Teremtő Alvin + Vámpír Edward

2010. március 17. - Zenóbia

értem én, hogy mi a célja és értelme az e-könyvnek, de ebben olyan leszek mint a nagyi a porszívóval, soha nem fogom használni. Nekem kell, hogy a könyvnek legyen borítója meg lapjai, amiket meg lehet tapogatni, és örülni neki ha szép és jó minőségű a nyomtatás. Szeretem megszagolni a könyveket, mert jó illatuk van, és attól érzem a sajátomnak, így tudom birtokba venni, a lehető legtöbb érzékszervem igénybevételével. Azt el sem tudom képzelni, hogy mivé lennék könyvespolcok nélkül, az tragédia lenne.

és Teremtő Alvinnal nemsokára végzek, még mindig rajongó vagyok, viszont felfedeztem érdekes párhuzamot is. Ami vagy azt jelenti hogy alvin vámpír, csak jól titkolja, vagy azt hogy a mormonok hasonlóan gondolkodnak. mert mindkét író mormon vallású, és Stehpenie Meyer szinte ugyanúgy írja le az alkonyatban a hogyan futunk a természetben gyorsan-hangtalanul-beleolvadva dolgot, mint ahogyan Alvin fut a vidék zöld dalát hallva. Jópofa volt elgondolkodni ezen, hogy vajon van-e köze Alvinnak Edwardhoz. Valószínű sosem fogom megtudni, de ha valaki szintén felfedezte esetleg a hasonlóságot, akkor kérem írja meg nekem.  

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr411846436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása