Zenóbia

Zenóbia

értekezés a szemöldökömről meg ilyen fontos dolgokról

2010. március 16. - Zenóbia

ma teljesen vegetatív állapotban vagyok egész nap. gondolom az alma életmód sem tesz kifejezetten ugribugrivá, és még álmos is vagyok és haza akarok menni. Ilyenkor nem segít a pozitív gondolkodás, ezért haza is megyek nemsokára.

másrészt meg ebben az állapotban könnyű nekem örömet szerezni, mert Loretta hozott nekem vásárfiát, magyar népviseletbe öltözött néni alakú tollat, hát kell ennél több? nekem nem. ráadásul a Kornélia megdicsérte magunkat hogy mennyire jól nézünk ki mindketten, de ez még reggel volt, és most leesett hogy basszus ehhez a megállapításhoz egy 283 kg-s nő fényképe kellett neki. Szerintem megártott neki a sok szénhidrát, amit megetet vele a gyerek.

az avonos szemöldökceruzám is megérkezett, ami szintén tiszta öröm, mert pont elfogyott a régi, és mondhatjuk úgy, hogy kihúzás nélkül nem túl markáns a szemöldököm. rájöttem amúgy, hogy bepaliztak mert ilyen hogy szemöldökceruza nem is létezik, csak az avonnál. Valójában ugyanezt a hatást éred el szemceruzával is, de mióta tudom hogy náluk van kifejezetten szemöldökceruza, kénytelen vagyok megvenni. és lelepleztem őket még abban is, hogy most akciósan adják a kedvenc szempillaspirálomat, amit ilyen bénáknak találtak ki mint én, mert az egyik végén van a kifestő rész, a másikon meg a leszedheted vele amit rossz helyre kentél rész. Na és ezt most iszonyúan leárazva adják 1000 ft-ért, állítólag 2300-ról. ez pedig nyilvánvaló hazugság, mert holt biztos hogy nem adok 2300 ft-ot egy szempilla spirálért. nahát.  

de azért rendeltem egy eper és guava illatú testápolót, mert nagyon jó illata van. nyáron mondjuk szerintem nem jó használni, mert tuti jönnek rá a méhek, vagy ilyesmi. és vajon mi a jóisten az a guava?*

*Ennek az apró szemű trópusi gyümölcsnek Mexikó az őshazája. A guava kis, bokorszerű fákon nő. A mirtuszfélék tagja, ide tartozik még a fahéj, a szegfűszeg, a szegfűbors és a szerecsendió is. A guava mind illatát, mind zamatát tekintve finom és gazdag C- vitaminban is, különösen a rózsaszín húsú változata. Natúr-, élőflórás joghurttal keverve a világ egyik legpazarabb csemegéje. Antioxidáns, immunerősítő, méregtelenítő, rákmegelőző. Csökkenti a koleszterinszintet, enyhe hashajtó hatása  is van. Kalóriaértéke: 25 kcal egy átlagos gyümölcsben.

most akkor vajon magamra kenjem, vagy megegyem?

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr31844169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása