Zenóbia

Zenóbia

hétvégi összefoglaló

2010. március 15. - Zenóbia

Mostantól pedig minden héten legyen háromnapos hétvége. Köszönöm.

A fentiekből levonható, hogy egész jól sikerült a hétvégém. Volt ünneplés, a Pi szülinapja miatt, és ebben végképp nem dőlünk be az egészséges életmód hirdetőinek, ragaszkodunk ahhoz, hogy márpedig az ünnepléshez hozzátartozik a plussz két kg távozáskor. Mi ráadásul nem is távoztunk sehova a végén, szóval nálunk plussz három. Ebből megkíséreltem ma letornázni egy keveset, de aztán kiderült hogy még maradt süti. nem baj, holnaptól visszatérek a - mit ettél ma? - almát életmódhoz. (meg bifidust)

Voltak ma nálunk Kornéliáék, megcsodáltuk az új autót, menő. Kaptak sütit meg pizzát, ami most különösen jól jött, mert a Kornélia panaszkodott, hogy a gyerek folyton szénhidrátot akar enni, ami azért szörnyű mert ő meg már 10 éve nem eszik olyat. szóval még vannak dolgok amikben meg kell kötniük a kompromisszumot.

Ivánnal meg tavaszias hangulatban örültünk egymásnak egész hétvégén, ő főleg annak örült hogy (van mellem) öt fokban is felültem mögé a motorra, hogy kipróbálhassuk végre, és amikor 10 percenként megkérdezte hogy fázom-e, mindig azt hazudtam, hogy nem, dehogy drágám. Én meg annak örültem, hogy mikor motorossá változik olyankor rámkacsint, én meg erre elkezdek idétlenül vihogni, pedig nem is egy hónapja vagyunk együtt. és egyébként nem minden motorostól vihogok idétlenül, ez nem ilyen betegség nálam.

az is kiderült számomra, hogy mégsem cipő és karkötő vagyok, legalábbis nem ez a cipő és ez a karkötő, de ettől Iván olyan arcot vágott, hogy inkább jegelem a kérdést egy (napig) időre.

más fontos dolog nem történt azt hiszem, még annyi, hogy kilakkoztam a körmöm ordenáré rózsaszínre, de aztán kiderült hogy még foltos is, úgyhogy lemostam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr411842108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása