Zenóbia

Zenóbia

érdekes hely, amihez jelszó sem kellett végül

2010. március 13. - Zenóbia

az érdekes hely, ahol szerdán voltam, mostmár elmesélhetővé vált, de nem is volt olyan érdekes mint vártam.

annyi az előzmény, hogy bátyám szülinapjára kerestem ajándékot, és vele mindig így járok, mert folyton ősmagyaros dolgokba keveredek miatta. Egy időben tomcat-hez jártam pólókért, az nagyon kellemes mikor bemegyek öt kopasz bomberdzsekis közé, akik bombákról beszélgetnek. és mikor bejön a hatodik, úgy köszön nekem hogy "kitartás".

most a változatosság kedvéért könyveket kellett beszereznem, de mivel a kalandor kiadónál nem lehet rendelni, a telefonszámuk megszünt, ezért a netes keresés eredménye kidobta a Magyar Menedék könyvesházat. itt már kezdtem félni, hogy na megint kezdődik. gondoltam megrendelem, az a biztos, hátha nem öt kopasz bomberdzsekis fogja kihozni, de aztán kiderült hogy közel vannak, és akkor inkább megúszom a futárt. mivel a rendelést félbehagytam, másnap kaptam tőlük levelet, hogy érzékelték a próbálkozásomat, ha mégis akarnám, írjak. A feladó Vitéz Nagybányai Horthy Miklós volt, és hazafias tisztelettel és üdvözlettel búcsúzott.

Ezek után felkészültem, hogy a márvány utca sarkától kitartással kell köszönnöm minden szembejövőnek, és az eladót nagydarab férfinak képzeltem el, lelógó bajusszal, amit majd magyarosan pödörget nekem. Eltéveszteni nem lehet, mert magyar zászló lobog a bejáratnál, és székelykaput is gyártottak az ajtó köré, szóval nagyon impozáns.

Odabent viszont teljesen csalódnom kellett, mert egy nagyon kedves apró néni fogadott és adott nekem leventés könyvet, és egy darab fiú is volt ugyan a boltban, de volt haja. Szóval a hely veszélytelen, az emberek kedvesek, ez a magyar menedék.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenobia.blog.hu/api/trackback/id/tr551833679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása